Arhiva kategorije: Partner

Ručica regulacije brzine vožnje – tempomat + limitator

6242z8Ručica za upravljanje brzinom vozila, za  vozila s COMM ručicama na upravljaču.
– 250.00 kn/Kom

Ručica ima dvije funkcije:

  • podešavanje brzine vožnje bez držanja noge na pedali gasa što ujedno smanjuje potrošnju goriva i zamor noge kod dužih vožnji. Pritiskom na pedalu kočnice ili kvačila funkcija se isključuje.
  • mogućnost određivanja maksimalne brzine vožnje kako se ista ne bi prekoračila. Pritiskom na pedalu gasa “do kraja” funkcija se isključuje.

Ručicu je jednostavno ugraditi, ali ju je potrebno prijaviti u računalo vozila.

6242z8

Ručica tempomata – 250.00 kn/Kom

96637157XT LIMITATOR TEMPOMAT 6448Z9 96637159XT

Ekran 207/307/308/407/5008/C4/C5/…..

Centralni ekran naranđasto-crne boje
– na upit kn/Kom

Peugeot: 1007/207/307/308/3008/407/5008/607/807/Expert/Perner…
Citroen: C2/C3/C4/C5/C8/DS3/Berlingo/Jumpy

AdBlue® aditiv za BlueHDI motore, urea, SHELL

aDbLUE_shellADITIV UREA ZA BLUE-HDI, 1.50 lit 

Ova boca omogućuje vozaču dolijevanje potrebne količine aditiva za nastavak putovanja nakon prikaza na ploči s instrumentima da je potrebno napuniti spremnik. Jednostavno se koristi i omogućuje samostalno punjenje bez prljanja i intervencijom mehaničara.

Moglo bi se reći da je ovo dio obavezne opreme za vozila opremljene BlueHDI motorima. Ako je spremnik AdBlue® prazan, sigurnosni sustav onemogućuje pokretanje motora.

Važno: ako je spremnik aditiva AdBlue® potpuno prazan – što se potvrđuje porukama upozorenja i nemogućnošću pokretanja motora, obavezno morate uliti minimalnu količinu aditiva (provjeriti u papirima vozila, npr. Peugeot 308 3.8lit, odnosno 2,5 boce).

Važno: u slučaju dolijevanja aditiva u potpuno prazan spremnik, što se vidi po poruci “Napuniti aditiv za pročišćavanje: Pokretanje je zabranjeno”, obavezno postupite prema preporuci proizvođača o načinu pokretanja vozila.

Radi poštivanja okoliša i zadovoljavanja nove norme Euro 6, bez smanjivanja performansi svojih dizel motora i bez povećavanja potrošnje goriva, PEUGEOT i CITROEN opremaju svoja vozila sustavom SCR (selektivna katalitička redukcija) i pročistačem čestica (FAP) za obradu ispušnih plinova. Sustav SCR zahvaljujući aditivu AdBlue® koji sadrži ureu, katalizator pretvara do 85% dušikovih oksida (NOx) u dušik i vodu, koji su neškodljivi za zdravlje i okoliš.
Aditiv AdBlue® se nalazi u posebnom spremniku. Prilikom svakog redovitog održavanja vašeg vozila u mreži PEUGEOT/CITROEN ili u nekoj stručnoj radionici, spremnik aditiva AdBlue® bi se trebao puniti kako bi se osigurao ispravan rad sustava SCR.

Kako funkcionira AdBlue® sustav možete pogledati u sljedećem videu

Pumpa (motorić) za pranje stakla (75)

643475
Pumpa (motorić) za pranje stakla s dva izvoda – 80.00 kn/Kom
Pumpa (motorić) za pranje stakla s dva izvoda – 80.00 kn/Kom
Brtva (gumica) između posude i pumpice – 35.00 kn/KOM