Ručica za upravljanje brzinom vozila, za vozila s COMM ručicama na upravljaču.
Ručica ima dvije funkcije:
podešavanje brzine vožnje bez držanja noge na pedali gasa što ujedno smanjuje potrošnju goriva i zamor noge kod dužih vožnji. Pritiskom na pedalu kočnice ili kvačila funkcija se isključuje.
mogućnost određivanja maksimalne brzine vožnje kako se ista ne bi prekoračila. Pritiskom na pedalu gasa “do kraja” funkcija se isključuje.
Ručicu je jednostavno ugraditi, ali ju je potrebno prijaviti u računalo vozila.
Ova boca omogućuje vozaču dolijevanje potrebne količine aditiva za nastavak putovanja nakon prikaza na ploči s instrumentima da je potrebno napuniti spremnik. Jednostavno se koristi i omogućuje samostalno punjenje bez prljanja i intervencijom mehaničara.
Moglo bi se reći da je ovo dio obavezne opreme za vozila opremljene BlueHDI motorima. Ako je spremnik AdBlue® prazan, sigurnosni sustav onemogućuje pokretanje motora.
Važno: ako je spremnik aditiva AdBlue® potpuno prazan – što se potvrđuje porukama upozorenja i nemogućnošću pokretanja motora, obavezno morate uliti minimalnu količinu aditiva (provjeriti u papirima vozila, npr. Peugeot 308 3.8lit, odnosno 2,5 boce).
Važno: u slučaju dolijevanja aditiva u potpuno prazan spremnik, što se vidi po poruci “Napuniti aditiv za pročišćavanje: Pokretanje je zabranjeno”, obavezno postupite prema preporuci proizvođača o načinu pokretanja vozila.
Radi poštivanja okoliša i zadovoljavanja nove norme Euro 6, bez smanjivanja performansi svojih dizel motora i bez povećavanja potrošnje goriva, PEUGEOT i CITROEN opremaju svoja vozila sustavom SCR (selektivna katalitička redukcija) i pročistačem čestica (FAP) za obradu ispušnih plinova. Sustav SCR zahvaljujući aditivu AdBlue® koji sadrži ureu, katalizator pretvara do 85% dušikovih oksida (NOx) u dušik i vodu, koji su neškodljivi za zdravlje i okoliš.
Aditiv AdBlue® se nalazi u posebnom spremniku. Prilikom svakog redovitog održavanja vašeg vozila u mreži PEUGEOT/CITROEN ili u nekoj stručnoj radionici, spremnik aditiva AdBlue® bi se trebao puniti kako bi se osigurao ispravan rad sustava SCR.
Kako funkcionira AdBlue® sustav možete pogledati u sljedećem videu
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.