Proizvedeni su točno po mjerama automobila i zbog povišenih rubova nude najbolju podnu zaštitu za Vaš automobil. Opremljeni su originalnim čepovima za pričvršćivanje. Njihov zadatak je osigurati tepihe kako ne bi klizili i zapinjali za pedale, što može biti opasno.
Materijali koji se upotrebljavaju u proizvodnji su ugodni, prijatnog mirisa i ne sadrže otrovne primjese. Zadovoljavaju sve zakonom propisane europske standarde u automobilskoj industriji.
Tepisi su prepoznatljivi zbog jedinstvenog dizajna koji onemogućava skupljanje prljavštine na izbočenim linijama tepiha. Pranje i održavanje je jednostavno – potrebna je voda i spužvica.
Obujmica s pužem marke KALE izrađene su od kvalitetnog inox čelika (1.4016) i pocinčanog vijka kako bi se spriječilo oksidiranje (hrđanje). Zadovoljavaju normu DIN 3017 W2. Cijevne obujmice za gumene i plastične cijevi upotrebljavaju se za stiskanje (stezanje) cijevi u automobilima, industriji, kučanstvu, održavanju…
8-12 mm – 4.00 kn/Kom
10-16 mm – 4.10 kn/Kom
12-22 mm – 4.25 kn/Kom
16-27 mm – 4.70 kn/Kom
20-32 mm – 3.90 kn/Kom
25-40 mm – 4.99 kn/Kom
32-50 mm – 5.25 kn/Kom
40-60 mm – 6.40 kn/Kom
50-70 mm
60-80 mm
Ova boca omogućuje vozaču dolijevanje potrebne količine aditiva za nastavak putovanja nakon prikaza na ploči s instrumentima da je potrebno napuniti spremnik. Jednostavno se koristi i omogućuje samostalno punjenje bez prljanja i intervencijom mehaničara.
Moglo bi se reći da je ovo dio obavezne opreme za vozila opremljene BlueHDI motorima. Ako je spremnik AdBlue® prazan, sigurnosni sustav onemogućuje pokretanje motora.
Važno: ako je spremnik aditiva AdBlue® potpuno prazan – što se potvrđuje porukama upozorenja i nemogućnošću pokretanja motora, obavezno morate uliti minimalnu količinu aditiva (provjeriti u papirima vozila, npr. Peugeot 308 3.8lit, odnosno 2,5 boce).
Važno: u slučaju dolijevanja aditiva u potpuno prazan spremnik, što se vidi po poruci “Napuniti aditiv za pročišćavanje: Pokretanje je zabranjeno”, obavezno postupite prema preporuci proizvođača o načinu pokretanja vozila.
Radi poštivanja okoliša i zadovoljavanja nove norme Euro 6, bez smanjivanja performansi svojih dizel motora i bez povećavanja potrošnje goriva, PEUGEOT i CITROEN opremaju svoja vozila sustavom SCR (selektivna katalitička redukcija) i pročistačem čestica (FAP) za obradu ispušnih plinova. Sustav SCR zahvaljujući aditivu AdBlue® koji sadrži ureu, katalizator pretvara do 85% dušikovih oksida (NOx) u dušik i vodu, koji su neškodljivi za zdravlje i okoliš.
Aditiv AdBlue® se nalazi u posebnom spremniku. Prilikom svakog redovitog održavanja vašeg vozila u mreži PEUGEOT/CITROEN ili u nekoj stručnoj radionici, spremnik aditiva AdBlue® bi se trebao puniti kako bi se osigurao ispravan rad sustava SCR.
Kako funkcionira AdBlue® sustav možete pogledati u sljedećem videu
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.