Set nosača prednjeg svjetla za Peugeot 308 (model do 2013. godine)
Lijevi
Desni
6212E3 6212E4
Set nosača prednjeg svjetla za Peugeot 308 (model do 2013. godine)
Lijevi
Desni
6212E3 6212E4
Ručica za upravljanje brzinom vozila, za vozila s COMM ručicama na upravljaču.
– 330.00 kn/Kom
Ručica ima dvije funkcije:
Ručicu je jednostavno ugraditi, ali ju je potrebno prijaviti u računalo vozila.
Ručica tempomata – 330.00 kn/Kom
96637157XT LIMITATOR TEMPOMAT 6242Z8 6242Z9 6448Z9 96637159XT
Centralni ekran naranđasto-crne boje
– na upit kn/Kom
Peugeot: 1007/207/307/308/3008/407/5008/607/807/Expert/Perner…
Citroen: C2/C3/C4/C5/C8/DS3/Berlingo/Jumpy
9821852480
Stražnji difuzor u metalik crnoj boji s imitacijom dvostrukog ispuha (crom), za naglašeni sportski stil. Jednostavna i brza ugradnja. Za modele s parking senzorom.
cijena –
centralni crni dio – 1800.61 kn/1 – 3/5 vrata
centralni crni dio – 1800.61 kn/1 – SW/ karavan
krom maska lijeva – 872.79 kn/1
krom maska desna – 872.79 kn/1
Za gotovinsko plačanje -10%
ADITIV UREA ZA BLUE-HDI, 1.50 lit
Ova boca omogućuje vozaču dolijevanje potrebne količine aditiva za nastavak putovanja nakon prikaza na ploči s instrumentima da je potrebno napuniti spremnik. Jednostavno se koristi i omogućuje samostalno punjenje bez prljanja i intervencijom mehaničara.
Moglo bi se reći da je ovo dio obavezne opreme za vozila opremljene BlueHDI motorima. Ako je spremnik AdBlue® prazan, sigurnosni sustav onemogućuje pokretanje motora.
Važno: ako je spremnik aditiva AdBlue® potpuno prazan – što se potvrđuje porukama upozorenja i nemogućnošću pokretanja motora, obavezno morate uliti minimalnu količinu aditiva (provjeriti u papirima vozila, npr. Peugeot 308 3.8lit, odnosno 2,5 boce).
Važno: u slučaju dolijevanja aditiva u potpuno prazan spremnik, što se vidi po poruci “Napuniti aditiv za pročišćavanje: Pokretanje je zabranjeno”, obavezno postupite prema preporuci proizvođača o načinu pokretanja vozila.
Radi poštivanja okoliša i zadovoljavanja nove norme Euro 6, bez smanjivanja performansi svojih dizel motora i bez povećavanja potrošnje goriva, PEUGEOT i CITROEN opremaju svoja vozila sustavom SCR (selektivna katalitička redukcija) i pročistačem čestica (FAP) za obradu ispušnih plinova. Sustav SCR zahvaljujući aditivu AdBlue® koji sadrži ureu, katalizator pretvara do 85% dušikovih oksida (NOx) u dušik i vodu, koji su neškodljivi za zdravlje i okoliš.
Aditiv AdBlue® se nalazi u posebnom spremniku. Prilikom svakog redovitog održavanja vašeg vozila u mreži PEUGEOT/CITROEN ili u nekoj stručnoj radionici, spremnik aditiva AdBlue® bi se trebao puniti kako bi se osigurao ispravan rad sustava SCR.
Kako funkcionira AdBlue® sustav možete pogledati u sljedećem videu